Montverde Life - Reisverslag uit Montverde, Verenigde Staten van Mandy Brouwer - WaarBenJij.nu Montverde Life - Reisverslag uit Montverde, Verenigde Staten van Mandy Brouwer - WaarBenJij.nu

Montverde Life

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

20 Januari 2007 | Verenigde Staten, Montverde

Hi there!

Weer even een berichtje met behulp van een doos autodrop vers uit Nederland naast me. Ik ben inmiddels alweer twee weken terug, en de tijd vliegt voorbij. Ik heb alle examenuitslagen van de midterms terug, allemaal geAced (een A is 90%-100% van de test), op eentje na. Dus dat is een goede zaak!

Mijn voetbalseizoen is vorige week ook afgelopen, HEHE! Het werd me een beetje veel allemaal, dus ik moet eerlijk bekennen dat ik blij was dat we tijdens de districts verloren hebben. Volgende week ga ik beginnen met tennis, waar ik wel erg veel zin in heb. Dit betekent wel weer hetzelfde verhaal: elke dag van 3.30 p.m. tot 6 p.m. trainen, drie wedstrijden in de week, toernooien tussendoor, en uiteindelijk hierbij ook districts. Maar tennis gaat me beter af dan voetbal, haha.
Vandaag heb ik de score van de PSAT terug gehad, de test die ik een tijdje geleden heb genomen. Alle 11th graders in de US moesten deze test nemen, het is een beetje te vergelijken met de CITO. Uit de score is gebleken dat ik hoger heb gescoord dan 60% andere Amerikanen. Aangezien ik een buitenlander ben, is dat best wel iets om trots op te zijn!
Vandaag is Henrike, mijn kamergenoot en goede vriendin weggegaan. Haar vader kwam haar vandaag ophalen en ze vliegt maandag terug naar Duitsland. Ze bleef maar voor een halfjaar, zodat ze in Duitsland gewoon verder kan gaan in haar oude klas... Het was weer even slikken en zuchten, maar ik begin er zo langzamerhand gewend aan te raken. Het is nu ook best apart zonder haar en haar deel van de kamer dat helemaal leeg is.
Gisteravond was Henrike een douche nemen, de douche waarbij je alles zo langzaam mogelijk wilt doen, je kent het wel. Komt er iemand mijn kamer binnenstormen: why aren't you at the party?? Dus ik what? Party?? Where! Bleek dat er een surpriseparty voor henrike was, zonder dat ik er iets van wist! Dus ik moest Henrike de douche uitdwingen. Toen kwam ik in de badkamer aan, en had ik haar al geroepen, en toen dacht ik, en wat moet ik nu dan zeggen? Ik kan natuurlijk niet zeggen dat ze op moet schieten voor haar eigen surprisefeest... Dus het was: Henrikeeeee! Get out of the shower, NOOOOOOOW. "why?" ....... stilte. uuuuh, hahaha. It's Didi's birthday party! "when?" at 8. "What time is it?" eeeh, 8... Zij met het meest chagrijnige gezicht ooit uit de douche, hahaha. Maar het was wel een leuk feestje, ondanks dat we een halfuur te laat waren.
Nu ik geen kamergenoot meer heb, en in de zogenaamde dormparent room zit, moet ik weer verhuizen naar een andere kamer. Hopelijk is dat de laatste keer dat ik verhuis! Ik moet uit deze kamer omdat er een dormparent in moet kunnen als dat nodig zou zijn. Een dormparent is eigenlijk een soort superviser, zodat er altijd iemand is als er iets aan de hand is. Zoals een magnetron die in de fik gaat omdat een of andere gek popcorn een halfuur in de magnetron doet ipv 3 minuten!! Wat ook wel voor hilarische gebeurtenissen zorgt, haha. Maar dat is dus de reden dat ik moet verhuizen... Ik heb wel mazzel want er zijn twee meisjes die bij elkaar in willen trekken, wat ervoor zorgt dat ik een kamer voor mezelf krijg, heerlijk!
Morgen heb ik een afscheidsfeest van voetbal, we gaan skaten because we rock! 's Avonds gaan we naar iemand thuis, wordt denk ik wel een leuk feestje. Verder heb ik dit weekend weinig plannen, behalve dan verhuizen. Dat ga ik denk ik zondag doen... Volgende week zaterag is er een jaarlijkse paardenshow, dus daar ga ik ook zeker even een kijkje nemen. Dat weekend daarna ga ik waarschijnlijk off-campus met Mariana. Dat weekend later is er het valentine's dance, wat ik deels organiseer. En dan is het nog 4 weekjes totdat ik naar Dominica ga!!!!

Goede vooruitzichten dus!

Is iedereen levend door de storm heen gekomen?

Groetjes en een knuffel uit het zonnige Florida

  • 20 Januari 2007 - 01:49

    Nikki:

    Heejj... =D
    jeujjj ja tijd gaat snel :)
    ziet er allemaal leuk uit hihi :) storm hb ik niet meegemaakt haha maar wel veel schade gwees :O mja ga er weer vandoor doeii xx Nikki

  • 20 Januari 2007 - 08:20

    Carla:

    Ha Mandy,
    Wat leuk om weer eens te lezen hoe goed jij het er allemaal van af brengt.
    wij hebben de storm aardig overleeft was wel gek om zo iets mee te maken hoor.
    Heb jij ook storm gehad?
    Groetjes Carla.

  • 20 Januari 2007 - 10:53

    Daphne:

    Eeeey!
    Echt goed allemaal, je cijfers en die test! En idd allemaal leuke vooruitzichten :D
    Veel plezier dit weekend en ik spreek je snel weer!
    XxxX LY

  • 20 Januari 2007 - 11:15

    Anne:

    heeeyy
    Goed man!!! je cijfers!!! gefeliciteerd!:D:D veel plezier met al je leuke vooruitzichtennn!!:D:D JAARlijkse paardenshow:O:D:D
    XXX HVJ

  • 25 Januari 2007 - 13:39

    Sjoerd,MM&Alexander:

    Ehhmmm... heb jij nog wel eens een minuutje voor jezelf? Wat is jouw leven druk zeg! Het klinkt allemaal heel flitsend en spannend.
    Ook in de USA valt je intelligentie op, da's goede reclame voor Nederland, haha!
    Rheden is een paar bomen en dakpannen armer sinds de storm, Ernst heeft het lekker druk gehad met de Brandweer. Maar echt spectaculair was het hier niet. Sjoerd ging eigenwijs met de auto door de storm van zijn werk naar huis rijden. Gelukkig is dat goed afgelopen. Alexander en ik waren een weekje op vakantie en zaten tijdens de storm heerlijk op de bank te kijken naar het natuurgeweld. Als je niet naar buiten hoeft is storm heerlijk!
    Sterkte met verhuizen en veel plezier met aftellen tot Dominica!
    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Montverde

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2007

Bye bye Sunshine State

30 Maart 2007

Officieel nieuws...

09 Maart 2007

Dominica!

19 Februari 2007

Update

20 Januari 2007

Montverde Life
Mandy

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 30281

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2006 - 21 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: