Dominica! - Reisverslag uit Roseau, Dominica van Mandy Brouwer - WaarBenJij.nu Dominica! - Reisverslag uit Roseau, Dominica van Mandy Brouwer - WaarBenJij.nu

Dominica!

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

09 Maart 2007 | Dominica, Roseau

Spring break! Ik ben in Dominica!!!!! Ik ben gisteren aangekomen. Ik ben van Orlando naar San Juan, Puerto Rico gevlogen en twee uurtjes later naar Melville Hall, Dominica. Het waren goede vluchten, alleen alles eromheen wat verkeerd kon gaan ging verkeerd, haha. Mijn vlucht in Orlando vertrok om half 8 's ochtends. Ik moest om half 3 's nachts met de bus naar het vliegveld. Mijn alarm heeft af en toe zo'n bui dat ie niet afgaat, en ik was er dus ook al bang voor dat ie gisteravond zo'n bui zou hebben. Gelukkig - ik dacht gelukkig - werd ik om 12 uur wakker van mijn kamergenoot, dus toen dacht ik dat ik me ook niet meer kon verslapen. Ik bleef nog rustig in bed liggen... en ik ben natuurlijk weer in slaap gevallen. En ja hoor, mijn alarm is niet afgegaan. Dus ik schrok om precies half 3 wakker, ik helemaal gestressed natuurlijk! Op datzelfde moment werd er op de deur geklopt, staat de buschauffeur daar: "time to go." Ik nog in mijn pyjama, hahaha... Gelukkig heeft de bus wel op me gewacht.
Op het vliegveld aangekomen wilde ik gaan inchecken, was mijn koffer 10 pond te zwaar, waardoor ik die 10 pond eruit moest halen en of achter moest laten, of een andere tas moest inchecken. Ik had natuurlijk geen lege tas bij me. Dus ik heb mijn handbagage in de laptoptas gedaan en wat zware dingen in mijn kleine handbagagetas proberen te proppen. Toen wilde ik dus mijn koffer inchecken en die handbagagetas. Maar toen zei dat vrouwtje achter de balie dat zo'n kleine tas snel kwijt raakt en misschien kapot gaat, dus dat het slimmer was hem niet in te checken en mee te nemen als handbagage. Dus toen dacht ik oke, dan maar een zware laptoptas en een zware handbagage. Ik was alleen vergeten dat mijn toilettas een van de dingen was die ik in mijn handbagage had gedaan. Dus bij de security werd ik er tussenuit gehaald en mijn toilettas werd uitgepakt. Ik kon een aantal dingetjes wel meenemen, zoals parfum gelukkig (de rest qua shampoo, tandpasta, etc. werd allemaal weggegooid) als ik een doorzichtig zakje had. Die had ik natuurlijk niet. Dus ik moest weer uit de security, een zakje halen, en weer opnieuw in de rij van een halfuur gaan staan. Inmiddels was het al bijna boarding tijd! Toen heb ik nog mazzel gehad met de monorail die ik op de laatste seconde heb gehaald om naar mijn gate te gaan. Fjuuw!! Maar verder is alles soepel verlopen.
Toen ik op Dominica aankwam was het natuurlijk super om mijn ouders en Nikki weer te zien! En bij de huisjes aangekomen, ook Laika! Ze is me niet vergeten en kon nauwelijks stoppen met kwispelen, haha. 's Avonds heb ik heerlijk genoten van mama's pot, mmmmmmmm!! De huisjes zijn ook mooi geworden, een hele verandering met eerst!
Ik ga weer verder met genieten! Tot snel, toedeledokie

  • 09 Maart 2007 - 14:11

    Daphne:

    Hahaha, gelukkig is alles nog goedgekomen! En heb je een goede vlucht gehad. Heeeeeel veel plezier en genieten van je vakantie!!! (maar dat gaat vaaaast wel lukken) Tot snel, kusjesssss (L)

  • 09 Maart 2007 - 14:19

    Miriam:

    Ging dus lekker soepeltjes allemaal, haha! :D Maar je hebt het gered..! Hele fijne vakantie!!!!!!!
    Kusss love you

  • 09 Maart 2007 - 15:25

    Anne Und Linda:

    Gelukkig ben je goed aangekomen :) (ondanks alle zooi :p) heel veel plezier hea!
    veel liefs

  • 10 Maart 2007 - 08:16

    Jorine:

    hey mandy, dat is idd schikken:On maar weer goed gekomen gelukkig.
    Fijne vakantie,geniet er van!! gr thuis kus jorine

  • 12 Maart 2007 - 19:07

    Sjoerd,MM&Alexander:

    Yahoooooooo!!!!!
    Geniet van jullie tijd samen,
    liefs voor allemaal!

  • 13 Maart 2007 - 11:46

    Carla Holdijk:

    Ha Mandy,
    Wat fijn voor je dat je naar lange tijd eidelijk weer bij je ouders en zusje bent.
    Geniet er maar volop van en ook leuk om je verhaaltje weer eens te lezen.
    groetjes en een dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominica, Roseau

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2007

Bye bye Sunshine State

30 Maart 2007

Officieel nieuws...

09 Maart 2007

Dominica!

19 Februari 2007

Update

20 Januari 2007

Montverde Life
Mandy

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 30277

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2006 - 21 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: