Update - Reisverslag uit Montverde, Verenigde Staten van Mandy Brouwer - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Montverde, Verenigde Staten van Mandy Brouwer - WaarBenJij.nu

Update

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

19 Februari 2007 | Verenigde Staten, Montverde

Een paar weken geleden was het M.A.I.T. Basketballtournament. Dat werd georganiseerd op de campus en er waren teams uit de hele US hier. Montverde heeft het toernooi gewonnen en we zijn nu nummer 4 nationaal! Als je naar http://www.youtube.com/ gaat en dan zoekt naar Montverde kan je de wedstrijden zien.

Met tennis gaat alles goed, ik ben 2e van de top 5 van het team en de wedstrijden die we tot nu toe hebben gehad zijn allemaal gewonnen. Hopelijk gaat dat zo door! Als je daarvan op de hoogte wil blijven kan je kijken op http://www.montverde.net/ en dan bij "News", "Sports News", de artikelen van John Pouzzner zijn van tennis.

Dit weekend was een superweekend! Ik ben off-campus gegaan naar Mariana. Na tennistraining vrijdag heb ik een deel van de baseballwedstrijd gekeken, ik heb het alleen niet erg lang volgehouden want het was echt te koud (ja, het is hier ook rond het vriespunt, voor het eerst in vier jaar). Na de wedstrijd hebben Mariana en ik boodschappen gedaan voor onze quiche. Dit hadden we al weken gepland, haha, eindelijk iets anders dan het dining hall eten! We begonnen pas met koken rond 9 uur, dus het was redelijk laat toen het eindelijk op ons bord lag, maar het was zo overheerlijk lekker!!! We hebben een paar films gekeken, heerlijk uitgeslapen zaterdag, en toen van 1 tot 5 uur 20 miles (bijna 32 km) gebiked! Het was een bike trail, gewoon een fietspad door de natuur en over wegen, door een stadje... Op een gegeven moment ergens in het midden van de route zagen we een Chinees, tenminste dat dachten we, en we hadden wel zin in iets te eten. Dus we besloten onze fietsen daar neer te zetten en naar binnen te gaan. Wij zoeken naar de ingang, overal waren Chinese tekens. Toen zag Mariana "library" op een deur staan, en ik zag aan de zijkant allemaal stoelen in rijen voor een ceremonie ofzo. Toen vroegen we ons af of we wel goed zaten... Gelukkig zag mariana op een huge bord aan de weg staan: Buddhist Center, hahaha. Wilden we gaan Chinezen bij een Buddhistenkerk!! We wisten niet hoe hard we daar weg moesten komen, haha, best hilarisch. We namen rustig aan dat het een Chinees was door de uitstraling en beelden. Maar helaas, dus geen eetpauze. We gingen dus door met het volgen van het West Orange Trail, en toen kwamen we uit bij een Horseman's park, waar toevallig net dressuur wedstrijden aan de gang waren. Dat moest ik natuurlijk zien, dus zijn we tussen het hek gegaan en hebben geweldig paardrijden bewonderd. Het vreemde was dat er bijna niemand te bekennen was, er was geen publiek om 2 mensen na. En dat terwijl het echt hoog niveau was, ik denk in de Z. Dus mijn conclusie is dat ik wereldkampioenen heb gezien die in het geheim aan het oefenen waren? Hahaha. Er is geen andere verklaring...
Het was echt lekker om weer een keertje te kunnen fietsen, ik mis de Posbank echt. Vanochtend heb ik ook lekker tot half 12 in mijn bed kunnen liggen. Dat kan normaal gesproken niet, doordat ik elke zondag om 9 uur naar de kerk moet (ja, ik moet), dus ik heb er van genoten om deze keer in bed te liggen ipv in uniform in de kerk te zitten. Nu heb ik ook nog een leuk vooruitzicht met morgen een vrije dag omdat het Presidents Day is. Ik hoef morgenochtend alleen naar tennistraining, maar heb verder geen verlpichtingen!

Er zijn nieuwe foto's van vanalles op http://mandy211.spaces.live.com , dus veel kijkplezier en tot de volgende keer!

Carnavalse allemaal!!!! Of bijna allemaal ;)

  • 19 Februari 2007 - 02:20

    Mama En Papa:

    Een geweldig verhaal weer,haha en het fietsen was je nog niet verleerd!!!Het is wel ff wat anders ja uitslapen of naar de kerk.En gefeliciteerd met je tweede plaats ga vooral zo door. Kussssssss
    mama en papa , Laika

  • 19 Februari 2007 - 09:20

    Anne:

    heyyy werd wel weer s tijd voor een update hea:P
    maar wat geweldig dat je zo goed bent in basketball en tennis joh!!! gefelii!!:D oah en die paarden super cooll!!! k ga nu ff al je verse foto's kijken!:D doeiii kusjeee

  • 22 Februari 2007 - 22:32

    Nikki:

    Kijk de volgende keer mag jij dat erook bij zetten
    NOTE: als je dit leest zet dan een bericht :)
    werkt goed! haha ;)

    xXx sissiej

  • 25 Februari 2007 - 12:53

    Berne:

    Hoi Mandy
    Wat geweldig dat het sporten jou zo goed afgaat, eerst het voetballen en nu het tennisen. Heel veel plezier in Dominica.
    Groetjes Paul, Berne en Djoy

  • 28 Februari 2007 - 19:32

    Sjoerd,MM&Alexander:

    Hè gezellig om weer eens wat van je te lezen. En wat zie je er goed uit! Lekker verhaal over die 'chinees'! Gelukkig waren het vredelievende boeddhisten...
    Nog een kleine twee weken en dan vlieg je al naar Dominica, wat heerlijk voor jou en natuurlijk ook voor paps, mams en zussie! Je zult wel behoorlijk gaan zweten op Dominica, nu het bij jullie zo koud is. Veel kokosmelk drinken en bananen eten, dat helpt vast, haha.
    We wisten trouwens niet dat je zo goed quiches kon bakken. Kunnen we even afspreken dat je wanneer je in NL bent voor ons een quiche komt bakken? Vindt Alexander ook vast erg lekker!!
    Sterkte met aftellen en alvast heel veel plezier in Dominica!
    Een dikke kus uit Rheden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Montverde

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2007

Bye bye Sunshine State

30 Maart 2007

Officieel nieuws...

09 Maart 2007

Dominica!

19 Februari 2007

Update

20 Januari 2007

Montverde Life
Mandy

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 30282

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2006 - 21 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: