Officieel nieuws... - Reisverslag uit Montverde, Verenigde Staten van Mandy Brouwer - WaarBenJij.nu Officieel nieuws... - Reisverslag uit Montverde, Verenigde Staten van Mandy Brouwer - WaarBenJij.nu

Officieel nieuws...

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

30 Maart 2007 | Verenigde Staten, Montverde

Hallo iedereen!

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen... Ik kom terug naar Nederland!!!! :D
Als ik hier klaar ben, 1 juni, ga ik weer naar Dominica voor bijna twee maanden. Joris komt de laatste twee weken ook, en dan gaan we samen terug naar Nederland! Terug in Nederland begin ik weer waar ik vorig jaar weg ben gegaan, dus in de 5e van het Arentheem. Wat ik hier heb gedaan telt allemaal niet in Nederland omdat ze niet goed kunnen vaststellen welke stof ik heb gehad, en het hele systeem is gewoon heel anders in Nederland.
Dus ja, wat kan ik er nog meer over zeggen?!
TOT SNEL!!!!!!! xxx

  • 31 Maart 2007 - 06:35

    Miriam:

    WOEEEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEE!!! :D

  • 31 Maart 2007 - 08:18

    Daphne:

    YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH :D :D :D :D

  • 31 Maart 2007 - 10:26

    Anne:

    WHIIIIIIIIHOOOEEEEEEE WHOOOOEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEE

  • 31 Maart 2007 - 13:01

    Linda:

    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D:D

  • 31 Maart 2007 - 18:44

    Nikki:

    lala, veel plezier daar xD wel frikandellen eten voor mij :(

  • 31 Maart 2007 - 20:36

    ELi:

    kom jij terug ga ik weg Dan zie ik je weer in de 6 de;)

  • 02 April 2007 - 18:36

    Sjoerd,MM&Alexander:

    Wàt leuk!!! Vooral Alexander vindt het gezellig dat zijn grote nicht wat dichterbij komt wonen! Ga je dan quiche voor hem bakken????
    Ik(MM) ga gauw je oompje het goede nieuws vertellen.
    Dikke kus van ons alledrie en tot mails!

  • 04 April 2007 - 08:09

    Lindsey:

    WHOEHOEEEEEEEEEEEE!! Wat leuk dat je terug komt!

    Love You

  • 25 Mei 2007 - 15:48

    Rienke:

    Toppie ... maar wist het al van je oma!
    ik dacht laat ik toch maar een reactie erop zetten xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Montverde

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2007

Bye bye Sunshine State

30 Maart 2007

Officieel nieuws...

09 Maart 2007

Dominica!

19 Februari 2007

Update

20 Januari 2007

Montverde Life
Mandy

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 30279

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2006 - 21 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: